Rejoignez-nous sur Facebook !

Rejoignez-nous sur Twitter !

Résultats par page :

Publication : Inconnue | Réf. 2216

Mrs Stewart, Fred Cann, and the Derby-Maserati in 1935.

Publication : Inconnue | Réf. 2217
Publication : Inconnue | Réf. 2218

George Eyston attemps to break the world forty-eight-hour record in the 2 litre Hotchkiss 1935.

Publication : Inconnue | Réf. 2219

The French Grand Prix of 1936 : Leoz's Lagonda; Benoist's Bugatti, and Zehender's Delahaye.

Publication : Inconnue | Réf. 2220

Two of Bugattis at the pits during the 1936 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2221
Publication : Inconnue | Réf. 2222

Two of the Talbots competing in the 1937 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2223

Louis Chiron, winner of the 1937 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2224

Arthur Dobsons Riley (right) is followed by Gordini's and Camerano's Simca Fiats in the 1 1/2 litre race which preceded the 1937 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2225

Postwar emulator of the prewar Citroens : a Simca on the banking.

Publication : Inconnue | Réf. 2226

Twenty-four hours at 107,46 mph : Leslie Johnson in the XK120 Jaguar, 1950.

Publication : Inconnue | Réf. 2227

A week at over 100mph : the Jaguar XK120 fixed-head coupé on the banking at night in 1952.

Publication : Inconnue | Réf. 2228
Publication : Inconnue | Réf. 2229
Publication : Inconnue | Réf. 2230

Willy Mairesse slides his Ferrari 250 GT in the 1000 kilometres de Paris of 1960.

Publication : Inconnue | Réf. 2231

The memorial to Antonio Ascari, killed in the 1925 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2232

The plaque to Alexandre Lamblin, creator of the Autodrome, on the front of the grandstand opposite the pits.

Publication : Inconnue | Réf. 2233
Publication : Inconnue | Réf. 2234
Publication : 05/10/1994 | Réf. 2236