Rejoignez-nous sur Facebook !

Rejoignez-nous sur Twitter !

Résultats par page :

Années 1980 et +

Publication : Inconnue | Réf. 2228
Publication : Inconnue | Réf. 2229
Publication : Inconnue | Réf. 2230

Willy Mairesse slides his Ferrari 250 GT in the 1000 kilometres de Paris of 1960.

Publication : Inconnue | Réf. 2231

The memorial to Antonio Ascari, killed in the 1925 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2232

The plaque to Alexandre Lamblin, creator of the Autodrome, on the front of the grandstand opposite the pits.

Publication : Inconnue | Réf. 2233
Publication : Inconnue | Réf. 2234
Publication : 05/10/1994 | Réf. 2235
Publication : 05/10/1994 | Réf. 2236
Publication : 05/10/1994 | Réf. 2237

Belle progression de Marc Sourd et de sa Vento sur la fin de saison.

Publication : 05/10/1994 | Réf. 2238

Les BMW mises à mal par les vibreurs de chicanes.

Publication : 05/10/1994 | Réf. 2239

Week-end satisfaisant pour Gache et sa Mondeo qui ont failli accéder au podium.

Publication : 05/10/1994 | Réf. 2240

Jacques Laffite a bon cœur… mais son Opel Vectra a mauvaise allure !

Publication : 05/10/1994 | Réf. 2241

Michel Quagliozzi tente l'aventure du Supertourisme avec une Honda Civic "Ferio".

Publication : Inconnue | Réf. 2242
Publication : Inconnue | Réf. 2243
Publication : Inconnue | Réf. 2244

The build-up to the start of the 1931 ACF Grand Prix. Luigi Fagiolli and Ernesto Maserati are amongst those pictured. Cars from Alfa Romeo, Maserati and Delage are in the field.

Publication : Inconnue | Réf. 2245

Edmond Bourlier in his Delage 15S8 out on the road course during the 1927 French Grand Prix.

Publication : Inconnue | Réf. 2246

The start of the 1934 French Grand Prix. Alfa Romeo Tipo B P3 leads Mercedes-Benz W25. The race saw a real clash of the titans with Alfa Romeo, Bugatti, Auto Union and Mercedes-Benz in a fight for supremacy in France.

Publication : Inconnue | Réf. 2247

The 1934 Grand Prix, and the twin Mercedes W25s of Rudolf Caracciola (leading) and Luigi Fagiolli show the way to Hans Stuck's Auto Union A-Type. The corner is virage de la Ferme.