Publication : Inconnue | Réf. 2208
Publication : Inconnue | Réf. 2209
Publication : Inconnue | Réf. 2210
La petite Rosalie - the Yacco Citroen in 1933 with (opposite) one of its record certificates. (S A André Citroen)
Publication : Inconnue | Réf. 2211
Publication : Inconnue | Réf. 2212
Publication : Inconnue | Réf. 2213
Publication : Inconnue | Réf. 2214
Publication : Inconnue | Réf. 2215
Mrs Stewart's Derby Special after its crash in 1934.
Publication : Inconnue | Réf. 2216
Mrs Stewart, Fred Cann, and the Derby-Maserati in 1935.
Publication : Inconnue | Réf. 2217
Publication : Inconnue | Réf. 2218
George Eyston attemps to break the world forty-eight-hour record in the 2 litre Hotchkiss 1935.
Publication : Inconnue | Réf. 2219
The French Grand Prix of 1936 : Leoz's Lagonda; Benoist's Bugatti, and Zehender's Delahaye.
Publication : Inconnue | Réf. 2220
Two of Bugattis at the pits during the 1936 French Grand Prix.
Publication : Inconnue | Réf. 2221
Publication : Inconnue | Réf. 2222
Two of the Talbots competing in the 1937 French Grand Prix.
Publication : Inconnue | Réf. 2223
Louis Chiron, winner of the 1937 French Grand Prix.
Publication : Inconnue | Réf. 2224
Arthur Dobsons Riley (right) is followed by Gordini's and Camerano's Simca Fiats in the 1 1/2 litre race which preceded the 1937 French Grand Prix.
Publication : Inconnue | Réf. 2225
Postwar emulator of the prewar Citroens : a Simca on the banking.
Publication : Inconnue | Réf. 2226
Twenty-four hours at 107,46 mph : Leslie Johnson in the XK120 Jaguar, 1950.
Publication : Inconnue | Réf. 2227
A week at over 100mph : the Jaguar XK120 fixed-head coupé on the banking at night in 1952.